Studentska praksa

PRAKSA U RENOMIRANIM KOMPANIJAMA STUDENTIMA S INVALIDITETOM I STUDENTIMA SLABIJEG MATERIJALNOG STATUSA

U šestom izdanju društveno odgovornog projekta „Iskustvo zlata vrijedi” Poslovni dnevnik i Večernji list spajaju poslodavce sa studentima slabijega materijalnog statusa i sastudentima s invaliditetom, s ciljem omogućavanja prakse koja će im omogućiti lakše zapošljavanje u budućnosti. Kroz projekt proširuje se svijest u poslovnoj i široj zajednici te se problematizira pitanje zapošljavanja onih koji do posla ne mogu doći lako.

natječaju “Iskustvo zlata vrijedi 2018” mogu sudjelovati studenti slabijega materijalnog statusa i studenti s invaliditetom, a prijaviti se mogu ispunjavanjem prijavnice na  http://bit.ly/2KL6FK6, najkasnije do 15. lipnja 2018. godine. Uz osobne podatke, prijavna dokumentacija mora sadržavati: motivacijsko pismo, životopis i dokaz o invaliditetu ili socijalnoj ugroženosti.

Do sada je kroz uspješno održavanje projekta proteklih godina omogućena radna praksa za više od 80 studenata. Poslovni dnevnik i Večernji list s ponosom ističu da je nekoliko studenata, nakon odrađene prakse, dobilo i stalan posao u istoj tvrtki!

Na završnom događanju u srpnju predstavnici partnerskih tvrtki upoznat će se sa studentima koji će odraditi praksu. Odabir studenata i spajanje s partnerskim tvrtkama ovisno o fakultetu na kojem se student školuje i preferencijama studenta obavlja Stručna komisija. Svaka tvrtka koja sudjeluje u projektu može osigurati praksu za jednog studenta u trajanju od minimalno mjesec dana. Ovisno o potrebama i mogućnostima, partnerska tvrtka može osigurati praksu za dva ili više studenta u trajanju dužem od mjesec dana.
Vrijeme obavljanja prakse dogovorno utvrđuju student i partner poslodavac, a praksa mora biti odrađena do kraja 2018. godine.

Poslovni dnevnik i Večernji list i ove godine žele svima kojima život nije pružio jednaku startnu poziciju pomoći da se lakše uključe na tržište rada te jednog dana ravnopravno sudjeluju u tržišnoj utakmici.

Više informacija o projektu: http://bit.ly/2KL6FK6

 
.