Ishodi učenja u obrazovanju građevinskih inženjera - IGI

Voditelji:
dr.sc. Aleksandra Deluka - Tibljaš
dr.sc. Barbara Karleuša
Oznaka projekta:  
Kategorija: Reformski
Trajanje: 15.06.2008. - 15.06.2009.



Sažetak:

Projektom „Ishodi učenja u obrazovanju građevinskih inženjera“-IGI nastoji se implementacijom koncepta ishoda učenja u važeće studijske programe unaprijediti studiranje na Građevinskom fakultetu u Rijeci. Planirano je da se tijekom Projekta definiraju ishodi učenja za različite studije građevinarstva (preddiplomski, diplomski, specijalistički, stručni) te različita područja znanja unutar studija građevinarstva.

Cilj je projekta osposobiti nastavnike za razumijevanje pojma ishoda učenja kako bi se u konačnici ciljevi svih kolegija na studijima definirali ishodima učenja odnosno znanjima, vještinama i sposobnostima koje student stječe savladavanjem određenog kolegija. U sklopu projekta će se organizirati radionice za osposobljavanje nastavnika kako za definiranje tako i za provjeru usvojenih ishoda učenja. Sastavni dio projekta je pilot-istraživanje kojim će se na određenom broju kolegija ispitivati primjenjivost ECTS sustava ocjenjivanja na studiju građevinarstva.

Projekt će rezultirati izdavanjem Priručnika za definiranje i procjenjivanje ishoda učenja u kojem će biti definirana strategija uvođenja ishoda učenja na sve studije, te osnove definiranja ishoda učenja i njihovog ocjenjivanja. Priručnik će služiti kao podrška nastavnicima u radu.

Na projektu će biti osigurana suradnja međunarodnog stručnjaka i stručnjaka za definiranje ishoda učenja. U rad na projektu će biti uključeni poslodavci vezani za građevinarstvo te nastavnici i studenti Fakulteta kao i drugih građevinskih fakulteta iz Hrvatske i okruženja kako bi se na širokom forumu prodiskutirali rezultati definiranja ishoda učenja.


Vodič za ishode učenja ►

Rezultati ispitivanja stavova o ishodima učenja (poslodavci, završeni studenti, nastavnici) ►

Završno izvješće projekta ►
 

 
.